آخرین مقالات

همه ما ممکن است با افرادی روبه رو شویم که در ناحیه فک دچار مشکل می باشند. مشکلاتی که در ناحیه فک به وجود می آید شامل قرارگیری نامناسب دندان‌ها و جلو عقب بودن فک می باشد. این ناهنجاری ها باعث مشکلات تنفسی، اشکال در صحبت کردن، شکستن دندان ها و سایش بیش از اندازه دندانها و دردهایی در ناحیه فک می شود. جراحی فک و صورت می تواند تمام این ناهنجاری ها را بهبود بخشد. سن مناسب جراحی فک و صورت یکی از دغدغه های افرادی می باشد دارای این مشکلات می باشند. برای آشنایی بیشتر با جراحی فک و صورت در اصفهان و سن مناسب این جراحی تا آخر مقاله با ما همراه باشید.
یکی از انواع جراحی های گوش که مربوط به زیبایی و از بین بردن ایرادات موجود در گوش می باشد را اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش می نامند. اتوپلاستی از دو بخش تشکیل شده است که بخش اول آن اتو به معنای گوش و بخش دوم آن پلاستی به معنای زیبا کردن می باشد. افرادی که دارای ایراداتی همچون بزرگی گوش ، افتادگی یا پارگی نرمی گوش ، جلو آمدگی گوش و ایرادات مادرزادی هستند می توانند اقدام به انجام این جراحی بکنند. حال این سوال برای بسیاری از افرادی که قصد انجام اتوپلاستی دارند پیش می آید که آیا جراحی زیبایی گوش در شنوایی تاثیر می گذارد. برای پاسخ به این سوال که شنوایی بعد از اتوپلاستی چگونه است تا آخر مقاله با ما همراه باشید.
به چربی اضافه ای که در ناحیه زیر چانه و بالا گردن قرار دارد غبغب می گویند. غبغب در واقع مشکلی می باشد که دلیل آن جمع شدن چربی بین چانه و گردن است. معمولا عده ای از افراد هستند دارای غبغب می باشند و همین موضوع باعث شده است صورت تو پر و چاقی داشته باشند. دلایل ایجاد غبغب در افراد می تواند متفاوت باشد. برای مثال ژنتیک، چاقی و شل شدن پوست از عواملی هستند که می توانند باعث ایجاد غبغب شوند. ما در این مقاله قصد داریم روش های از بین بردن غبغب را شرح دهیم و بگوییم کدام روش دائمی و بهترین نتیجه را به ما می دهد. با ما همراه باشید.
شکل ظاهری بینی افراد یا می تواند به صورت استخوانی یا به صورت گوشتی باشد. جراحی بینی استخوانی نوعی جراحی زیبایی می باشد که مشکلات بینی اعم از فرم استخوان بینی، قوز بینی و بلند بودن بینی اصلاح می شود. جراحی بینی استخوانی هم می تواند برای بهبود مشکلات تنفسی و هم برای تغییر ظاهر بینی انجام شود. بینی های استخوانی متشکل شده از سه لایه می باشند. لایه اول یک لایه عضلانی ظریف است که به قسمت زیرین خود متصل می باشد. لایه دوم اسکلت استخوانی غضروفی بینی می باشد. لایه سوم لایه پوشاننده از مخاط و پوست است. تفاوتی که میان بینی های استخوانی و گوشتی وجود دارد بافت و غضروف بینی می باشد. غضروف بینی های استخوانی دارای مقاومت بیشتری نسبت به بینی های گوشتی می باشد. قابل ذکر می باشد که بینی های استخوانی دارای پوست نازک تری می باشند و همین موضوع باعث شده در جراحی تراش استخوان بینی ظریف تر انجام شود و بینی بسیار زیبا جلوه نماید. اگر شما دارای بینی استخوانی هستید و قصد جراحی بینی استخوانی در اصفهان را دارید تا آخر مقاله با ما همراه باشید. ما در این مقاله شما را با دکتر میلاد اعتمادی یکی از بهترین جراحان بینی استخوانی در اصفهان آشنا می کنیم و تمام نکات مهم جراحی بینی استخوانی را ذکر می کنیم. با ما همراه باشید.
شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که بهترین سن برای عمل بلفاروپلاستی چه سنی می باشد. حداقل سن برای جراحی بلفاروپلاستی یا به عبارتی دیگر داشتن شرایط سنی مناسب در انجام جراحی زیبایی بسیار مهم می باشد. نتایج جراحی زیبایی پلک بسیار فوق العاده می باشد همین موضوع باعث شده است بسیاری از افراد برای این جراحی وسوسه شوند. از سوی دیگر همه افراد به دنبال زیبایی می باشند و در هر سنی قادر به انجام جراحی های زیبایی می باشند اما باید به این نکته نیز توجه داشت که عمل های زیبایی برای سنین خاصی مناسب می باشند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با حداقل سن جراحی بلفاروپلاستی در اصفهان آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
اتوپلاستی یا جراحی زیبایی گوش روشی است که در آن سایز و حالت گوش را تغییر می دهند. امروزه این جراحی یکی از رایج ترین جراحی ها برای برطرف کردن ناهنجاری های گوش می باشد. این ناهنجاری ها شامل گوش های برجسته و ... است. ما در این مقاله شما را با انواع جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی آشنا نمودیم. اگر قصد انجام جراحی زیبایی گوش را دارید ما در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ داده ایم. دکتر میلاد اعتمادی یکی از جراحان سرشناس جراحی زیبایی گوش در شهر اصفهان می باشد. نمونه کار های دکتر اعتمادی در سایت موجود است.